I rok psychologii

Opis forum


#1 2010-11-05 19:31:29

 Kaczor-ek

Administrator

Zarejestrowany: 2010-11-05
Posty: 4
Punktów :   

REGULAMIN

Regulamin korzystania z Forum Studentów Psychologii KUL obowiązujący od dnia 5.11.2010

Podstawowe pojęcia :

Użytkownik – osoba posiadająca nick, która zarejestrowała się na forum. Ma prawo wypowiadać się na każdym forum, głosować w ankietach, dodawać komentarze.

Moderator – osoba wyznaczona przez Administratora, odpowiedzialna za utrzymanie porządku na forum (przez co rozumie się przestrzeganie regulaminu).

Administrator – przedstawia na forum treści publikowane przez osoby trzecie.

PW – prywatna wiadomość, którą możesz wysłać do innego użytkownika za pomocą forum.

Ban – czasowe lub trwałe zablokowanie dostępu do forum użytkownikowi. Ban przyznawany jest za ewidentne lub notoryczne łamanie regulaminu.


Postanowienia ogólne:

1.Forum przeznaczone jest dla studentów psychologii na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim Jana Pawła II, studiujących w latach 2010-2015.
2.W dyskusjach brać mogą udział tylko zarejestrowani Użytkownicy.
3.Rejestracji dokonuje się poprzez zapoznanie się z niniejszym regulaminem raz wypełnienie formularza rejestracyjnego.
4.Każdy Użytkownik może posiadać tylko jedno konto.
5.Rejestrując się Użytkownik zobowiązuje się do przestrzegania regulaminu.
6.Login (nick) podany podczas rejestracji nie może być wulgarny czy obraźliwy. Nie może też być adresem tej strony. Użytkownicy z takim loginem będą natychmiast usuwani.
7.Rejestracja jest równoznaczna ze zgodą na otrzymywanie materiałów informacyjnych ściśle związanych z tematyką forum.
8.Dane udostępnione podczas rejestracji nie będą przekazywane osobom trzecim.
9.Użytkownik w każdej chwili może samodzielnie usunąć konto.


Zasady korzystania z forum:

1.Zawsze trzymaj się tematu dyskusji.
2.Na forum panuje zasada wzajemnego szacunku i dobrego wychowania.
3.Wypowiedzi godzące w innych użytkowników, obraźliwe, wulgarne będą usuwane a ich autorzy będą karani ostrzeżeniami.
4.Na forum panuje zakaz umieszczania treści pornograficznych, drastycznych ani żadnych innych sprzecznych z prawem RP. Tyczy się to również linków do wyżej wymienionych materiałów.
5.Na forum obowiązuje zakaz spamowania oraz trollowania(nie wiesz co to?? Wujek Google Ci powie).
Takie zachowania będą karane ostrzeżeniami lub usunięciem z forum.
6.Wypowiedzi stanowią własność intelektualną ich autorów. Zabrania się ich powielania bez zgody autorów poza forum.
7.Problemy techniczne związane z działaniem forum powinny być zgłaszane Moderatorom lub Administratorowi po upewnieniu się, że problem nie wynika z winy Użytkownika.
8.Sprawy prywatne z innymi użytkownikami proszę załatwiać poprzez Prywatne Wiadomości lub e-mail.
9.Administrator oraz Moderatorzy stanowią autorytet na forum. Nie należy podważać ich decyzji ani prowokować bezsensownych dyskusji próbując dojść swoich racji.


Pisanie postów:

1.Jeżeli nie masz niczego sensownego do powiedzenia, najlepiej nie pisz wcale.
2.Pisz w odpowiednim forum/subforum.
3.Zanim założysz nowy temat upewnij się przy pomocy wyszukiwarki, czy taki temat nie został już utworzony przez innego użytkownika. Jeżeli tak się stało, powinieneś dopisać swoją odpowiedź w tym temacie.
4.Nie umieszczaj tego samego postu/tematu w więcej niż jednym forum. Takie posty/tematy będą automatycznie usuwane przez Moderatorów lub Administratora.
5.Tytuł tematu powinien odzwierciedlać pokrótce jego treść.
6.Pisz poprawnie. Jeżeli nie wiesz, jak napisać dane słowo, skorzystaj ze słownika lub funkcji „Sprawdź pisownie” (lub podobnej), dostępnej w MS Word lub innej aplikacji. Jeżeli popełniłeś błąd, napraw go za pomocą funkcji „Zmień”.
7.Na forum obowiązuje zakaz używania wulgaryzmów oraz słów ogólnie uważanych za obraźliwe.
8.Nie pisz posta po postem bez wyraźnej potrzeby. Jeśli chcesz coś dodać do swojej poprzedniej wypowiedzi, użyj opcji „Zmień”.
9.Nie używaj slangu popularnego ostatnio w Internecie : tesh, jush itp. oraz pisma mieszającego duże i małe litery wewnątrz wyrazu.


Postanowienia końcowe:

1.Regulamin obowiązuje wszystkich Użytkowników forum. Niestosowanie się do niego może skutkować otrzymaniem od Moderatora lub Administratora ostrzeżenia. Trzy ostrzeżenia skutkują banem. W przypadku rażących naruszeń regulaminu użytkownik może zostać natychmiast wydalony z forum.
2.Administrator oraz Moderatorzy mają prawo skasować, przenieść, edytować temat lub post, który narusza regulamin i nie mają obowiązku tłumaczyć się ze swoich poczynań.
3.Administrator zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu bez powiadamiania wszystkich użytkowników. Informacja o zmianie regulaminu będzie umieszczona w dziale administracyjnym.
4.Administrator oraz Moderatorzy nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za treści zamieszczone przez Użytkowników na łamach forum.
5.Administrator nadzoruje działanie forum oraz przyjmuje uwagi w dziale „Wasze propozycje”.
6.Wszelkie kwestie sporne rozwiązywane będą poprzez negocjacje pomiędzy Użytkownikiem a Administratorem forum.
7.Wszelkie zmiany w niniejszym Regulaminie oraz jego nowe wersje wchodzą w życie wraz z opublikowaniem na forum.
8.Regulamin wchodzi w życie dnia 5 listopada 2010 roku.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.bushi.pun.pl www.gimnazjumczudec.pun.pl www.torpiaavalon.pun.pl www.bia.pun.pl www.nkhappyharvest.pun.pl